Än inte förstått.

Nyäten, fisk på en söndag hör lite till traditionen, och när det är fjällröding kan man ju inte klaga det minsta. Jag har försökt att ge mig på matten, okej då, kanske inte helt helhjärtat, men ändå. Derivata och jag snackar inte samma språk, jag gillar logiska saker, inte sånt som bara är som det är. Tack och lov har matteproven hittills varit på min sida, så om det här skulle gå åt skogen är det inte hela världen. Bara halva.

Nu måste jag packa, sen ska pappsen skjutsa mig till Ljusdal. Lite handling inför veckan, kanske byta gardiner (finally !), och gymma med Pussssan. Synd att både mina armar och ben är helt fääärdiga.

» Jag har än inte förstått att du verkligen är borta.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0