Alldeles lycklig.

Åh. Löparskorna, broddarna och ipoden adderat med -4°C och fräscha ben = gryyymt! Den där blodsmaken i munnen de sista hundra metrarna som spurtas är rätt egendomlig, och jag längtar till sommaren när löpningen blir mer regelbunden så man ser hur resultatet förändras.

Efter springturen gick jag in för att byta till torra kläder, sen drog jag på mig pjäxorna för en liten skatetur nere på sjön, och som det gled! Vilket före, ett äkta halllelujah moment! Det blev fem vändor + åkern upp och ner, så jag avrundar nog sträckan till 4,5 km. Mycket bra kämpat för att vara mig måste jag säga. Mina triceps har fått veta att de finns i alla fall, det gled så bra så jag orkade staka hela åkern upp. Visst, det hade gått fortare om jag tagit av mig skidorna och gått, men var är utmaningen då liksom?

Nej, nu måste jag sätta fart. Ska stretcha och duscha, sen får det nog bli en aning plugg innan det är dags att börja med middagen som såklart består av tacos. Mamma jobbar och jag och pappa ska kirra maten tills hon kommer hem, det blir kanonerns det.

» Ju mer man vill, desto mer kan man.


♥        J e n n i f e r .


Riktiga kvinnor travar ved (?!) ^^,

Kommentarer
Postat av: Jonas

Duktig du är!

Du kan nog räkna mer 5 km än 4,5



<3

2010-01-16 @ 17:09:15
Postat av: Jennifer

Men jag räknade faktiskt ut det ^^

Och nu har pappa sladdat till Storön (:

<3

2010-01-16 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0