Vuxen människa ?

Gårdagen fylldes upp av gymmet och plugg med Blellis, så tid för att sitta här och uggla fanns inte riktigt. Jonas lagade dessutom kanongod mat till oss, köttfärspaj och fruktsallad efteråt. Gjorde dessutom undan den där arbetsintervjun på svenskan, fick bra feedback på mitt personliga brev så det känns bra att ha provat på det. Det känns som att det är bäst att verkligen prova på och testa så mycket som möjligt nu, snart är man ju en så kallad vuxen människa som ska börja ta viktiga beslut angående det här med livet och allt vad det innebär. (?)

Nu har jag precis varit ute och sprungit, har prov i Internationell ekonomi imorgon och jag kommer bli tvungen att plugga en hel massa ikväll. Om jag går på gymmet tar det minst en och en halv timme att träna, och då kom jag på att jag sparar en massa tid om jag springer istället - och så fick det bli. Belastningen på knäna i broddar blir inte helt okej, men jag hoppas på att det är en vanesak. Hur som helst är löpning min grej, åh vad det får mig att må gott.

Nej, det här har jag inte tid med. Nu blir det stretching, sen dusch och middag. Ska tydligen vara barnvakt ikväll med, Tina har börjat jobba till halv tio och är alltså inte hemma förrän tio.  o_O
Alltid är det något..

» Det som nyss kan ha varit för alltid finns helt plötsligt inte kvar.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0