Veckorna går fort.

Nu har jag barnvaktat färdigt för ikväll, Tina slutade tidigare och det gör att jag har lite energi (och tid) kvar. Det ska jag nog utnyttja till att plugga, för om jag gör klart det där rätt simpla arbetet nu kan jag med gott samvete göra ingenting och absolut ingenting i helgen. Det är lockande, mycket lockande.

Imorgon slutar jag typ... halv elva? Vet inte riktigt, ska få omdömet på arbetsintervjun och sen är det helg. Veckorna går helt sanslöst fort, jag förstår inte hur det går till. Men av någon anledning har ju helgen en förmåga att gå sanslöst mycket fortare också.

Nej, nog om ingenting. Nu ska jag göra ett ryck och plugga, packa, fixa liet till och sova.

» Det värsta är inte att falla, utan att resa sig efter varje fall.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0