Världens bästa moster.

Åh, ikväll behöver jag inte träna för det gjorde jag i morse. Det är gode skönt nu, och det är galen snöyra ute också så det är skönt att kunna stanna inne. Och jag behöver inte plugga nåt särskilt ikväll heller, visst finns det att göra - men inte nu! Provet i Internationell ekonomi är över och därmed är ämnet avslutad. Det är veckans hiss, helt klart!

Ska vara hos Emma ikväll igen, är man moster så är man, då får man ställa upp om man är efterfrågad. Ikväll är jag kanske lite roligare att umgås med också, stackarn tyckte nog att jag var en tråkig moster igår.
- "Moster, tycker du att det är tråkigt att plugga?"
- "Ja."
- "Jättejättetråkigt?"
- "Ja, ibland så."

Man måste ju ändå se till att hon behåller sin positiva inställning till skolan, annars blir det tungt för henne med tanke på att hon har åtta år kvar, minst.


Mosters gokrok, och världens bästa moster - såklart. (y)

» Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0