Phuuust.

Gymmet, två timmar. Phuuust! Slutade en lektion tidigare idag, läraren var sjuk så det var en mycket glad överraskning. Däremot stod jag alltså där igår kväll och lagade dagens middag helt i onödan, men den smakade ju awesome ändå. Jag blir nästan rädd för mig själv nu för tiden när jag äter, jag lovar att jag äter mer än pappa! Det känns lite bakvänt, men jag är liksom alltid hungrig och blir aldrig mätt.

Det var halva priset på semlor idag, attans att jag råkade se det. Ska hämta Emma hos Göran och Gunilla lite senare, sen ska vi fika semlorna när Tina kommer hem. Vi behöver ju inte nämna att jag åt TVÅ semlor på skolan igår, haha, det är nog tur att jag tränar litegrann x)

Nej, nog om detta. Disken ligger och väntar, sen ska jag duscha och pyssla på med lite annat innan barnvaktandet sätter igång. Och appropå absolut ingenting, för den som missade det, så ägde Ferry igår!

Det var bra nog enkelt då.

» Att våga är att mista marken för en stund, men att inte våga något fast man vill, är att förlora sig själv och mer därtill.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0