Utlovade bilder.

Jag har lyckats svara i iPhonen, parkera ett samtal för att svara på ett nytt samtal och sms.at. Hoppet är kanske inte ute för mig trots allt!

Har fått en kanongod födelsedagsmiddag, plankstek och gräddtårta. Kvällen ska spenderas framför melodifestivalen, även fast den suuuuger, och jag kommer förmodligen att somna med tanke på att nattens sömn inte innehöll alltför många timmar.

De utlovade bilderna, några av de få som togs.

Lockarna börjar ta form, Lina var min personliga frisör för kvällen! :)

Mitt lilla kök rymde lite folk ändå. :)

Presenten jag fick av sötaste Sara! x)

Lagning av strumpbyxor på högsta nivå!

Och slutligen, flickan som hade en sjuuukt bra nittonårsdag!

Puss på alla som var med och gjorde den kanonbra.

♥         J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0