Upp och ner.

Mina ben existerar inte. Eller så är det precis det de påminner mig om att de gör. 65 minuter crosstrainer i morse och så 15 minuter nu ikväll som uppvärmning, benpress x2 och en massa annat påhitt. Bastun var skööön! Nu unnar jag mig lite naturella cashewnötter och funderar på om jag ska lyxa till det med en filtallrik till och med. Min ständiga filosofi är den här +- noll metoden förstår ni. (y)

Imorgon är det fredag, veckorna rasar iväg och jag förstår inte var tiden tar vägen. Ständig ångest över vad jag ska göra sen, and so on and so on. Kvällar som dessa när jag bara är makalöst slutkörd slipper jag de där funderingarna, då orkar jag liksom inte. Det är nog räddningen, att jag någon gång emellanåt tillåter mig tänka, "ääh, det löser sig".

» Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0