Tusen meter.

Det har blåst typ tusen meter i sekunden. Hela dagen. Det var inte trevligt. Alls. Det blev ingen springtur, det första jag gjorde när jag klev ur bilen var att typ blåsa omkull. Istället roade jag mig med att sitta inne och se termometern stiga med tanke på att det var -8°C inne också från början.

Nu tror jag det är dags för en upptinande dusch, och sen ska jag äta massvis med godis och tagga för ytterligare en sen kväll framför teven och OS. Det ska bli skönt när det är över, så man med gott samvete kan lägga sig i tid om kvällarna.

Öhm. Nu skulle man kanske ha sagt ett par intressanta ord med, för er skull, men man kan faktiskt inte alltid få allt här i världen.

» Det bästa sättet att spara tid är att använda den.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0