Tidig söndagmorgon.

Sitter och gömmer mig inomhus för att inte riskera att blåsa bort. Har precis varit uppe på berget och kikat lite, barnskidtävlingen blev inställd så den tidiga söndagmorgonen hade inget annat syfte än att den var tidig i onödan.

Vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, men jag tror nog att jag åker med Emma istället för att åka tåg. Det känns liksom mindre stressigt. Kommer förmodligen inte åka till Ljusdal då, eftersom jag är hemma rätt sent. Lite dåligt samvete över att pappa skulle behöva både hämta mig i Ånge och skjutsa mig till Ljusdal också, så jag får väl offra min måndagssovmorgon till tio för att kliva upp och åka klockan halv sex istället.

Gud vad jag låter bitter kom jag på nu, men bara så ni vet så är jag inte det. ^^

» Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0