Tiden går fort när man har roligt.

Tiden går fort när man har roligt, höhö.. Har precis färdigställt svaren på 46 instuderingsfrågor till provet i organisation och ledarskap nästa torsdag. Det här med att ta mig i kragen har alltså kommit igång en liten gnutta nu. Matten hann jag inte riktigt med ikväll, men det får jag tid att koncentrera mig på imorgon nu när det här är gjort. Är glad över det positiva resultatet jag fick tillbaka från provet i internationell ekonomi idag. MVG på det här sista provet gav mig också MVG i slutbetyg, helt klart en massa positiv och pådrivande energi som ska användas till att plugga gärnet för kommande veckas prov.

Sjukt obehaglig sträckning jag har i högra lårmuskeln. När jag stretchade igår frågade Sara om jag kunde lägga pannan i golvet när jag satt med benen ut och sidorna sådär ni vet, och jag tänkte att jag skulle prova. Kändes hur lugnt som helst för jag är ju inte direkt stel, och sen sa det bara PANG!! Det bara knakade och brakade i benet, sjuuukt så ont det gjorde. Visste inte om jag skulle kunna gå efter det, men peppar peppar ta i trä så kändes det liksom inte nåt särskilt en stund efteråt. Samma sak nu, jag känner att det hänt något verkligen mitt inuti muskeln, som man inte riktigt ens kommer åt om man masserar. Men jag var ju ut och sprang idag utan några som helst problem.. Knepigt, men jag kommer nog skippa benstyrkan på gymmet imorgon hur som helst. Vill ju inte direkt förvärra något som hittills ändå verkar ha gått bättre än förväntan.

Har åkt skidor också, såklart. Tycket det är lite synd att många bara hyllar den fantastiske Markus Hellner, för det är faktiskt inte bara hans prestation som ligger bakom guldet idag. Faktiskt inte. Grymt kört av alla fyra!

» Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0