Telepati i Tjejvasanspåret.

Idag var melodikrysset enkelt, inte några klurigheter alls skulle jag vilja påstå. Lördag alltså, jag skulle behöva sätta mig och plugga nu för att slippa det senare men mamma ville ha hjälp att baka piroger och pizzasnittar. Ska ha med det till Gäddede över sportlovet, och då är det skönt att ha det förberett redan nu.

I övrigt händer det inte så mycket idag, förutom att jag med telepati driver på Elina Äjwååh' Hjert i Tjejvasanspåret, heja heja heja!

Kanske borde kolla hur det ligger till med smygfebern idag också, om den inte ger sig snart får det nog bli en snabbsänka för att kolla hur det egentligen står till i kroppen. Men idag är det såklart borta, det har jag bestämt på förhand.

» Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

snygg bild. blir så insprierad av den :p Det var tur att du telipaterade med mig :D

2010-02-27 @ 21:23:35
Postat av: Jennifer

Ja, den är ju sehr schnyggisch :D Haha, jag förstod väl att det skulle hjälpa x)

2010-02-27 @ 21:30:30
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0