Som jag hade dig förut.

Det här med matte c, det är inte enkelt det. Men jag ska kirra det, för så är det bara!

I övrigt tänker jag alldeles för mycket på ditten och datten. "Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut" snurrar i högtalarna och det är väl det sämsta tänkbara att lyssna på. Dålig timing. Funderar fortfarande på varför du inte ens försöker. Varför du säger det ena, men helt uppenbart menar något annat. Jag undrar ständigt hur jag någonsin ska kunna få mitt ärliga svar, när det inte ens fungerar att ställa frågan rakt på sak.

Någonstans är det faktiskt så att dåliga bortförklaringar inte fungerar. Någonstans tröttnar även jag. Till slut kanske jag är beredd att släppa allt, när hoppet om att få det som det var blir tillräckligt blekt. Blekna fort, snabbare. Snälla.

» Att vinna en vän tar flera år, men att mista en tar inte ens en minut.
Nej, uppenbarligen inte.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0