Solat ansikte.

Och vem fick den största abborren, jo jag! Det har varit helt underbart ute, det känns till och med i ansiktet att solen har varit i farten. Det var makalöst gott med grillad korv också, det är inte mycket som slår det ute en sån här dag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, om jag ska åka till Ljusdal eller inte. Får grubbla vidare på det, men jag känner inte för att vara ensam. Och om jag åker ner vill jag nog på Pace, och dit vill jag inte heller gå ensam. Time will tell, jag får ju trots allt sovmorgon om jag åker ner.

Nu vill pappsen ha hjälp, jag kör traktorn och hissar upp honom på lastbilsflaket. Det är sånt riktiga kvinnor gör förstår ni.

» Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0