Slut som matematiker.

Jag är slut som matematiker för ikväll, nu väntar en varm och härlig dusch och sedan den goa sängen. Jag vill inte ens tänka på antalet timmar jag sammanlagt ägnat åt matten i helgen, det enda jag kan konstatera är att jag inte prioriterat organisation- och ledarskapsprovet särskilt högt. Dock känns det enklare att plugga in text, det går att trycka in fotografiskt om det är nödvändigt till skillnad från matten. Den måste i alla fall jag försöka hitta lite förståelse i, även om det ibland är på gränsen att jag känner en bottenlös hopplöshet.

Imorgon har jag knåpat ihop så jag får väldigt mycket mattetid på skolan också, så då ska jag lägga plugget åt sidan ett tag efter skolan och försöka mig på det här med träning. Det ska bli himla skönt! Därefter ska jag även ta tag i organisationen, och med den planeringen hoppas jag på att få ihop veckans prov.

» Det som inte dödar, härdar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0