Sikket kap!

Hmm, smygfeber idag med, 37,5°C.. Fjärde dagen i rad, något måste vara som det inte ska. Som tur är så är det ju så lite så jag inte känner av det alls, men ändå, feber vill man inte gå runt och ha.

Nu är pirogerna färdiga och de blev jättegoda, försöker kanske mig på att lägga ut receptet här senare. Kan hände att det blir lite klurigt att få ihop "gör såhär" då det är en del detaljer, men jag ska i alla fall ge det ett försök.

Och vet ni vad, den där Jamie Oliver kokboken jag köpte för 99:- på Coop, den kostar 418:- i orginalpris och 159:- på bokhandelns bokrea! Sikket kaaap, ibland blir jag rätt nöjd med mina impulsköp!

» Varje utgång är en ingång till något annat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja!, det var ett redigt kap må jag säg! :0)



Hörru du!....det är säker den här "frenetiska" träningen som gör att febern inte lägger sig för dig - så se nu till att du vilar ordentligt innan du sätter fart igen!... hyttar med pekfingret

Låter som en mysig lördag där uppe i skogen iaf ;0)

Hälsa mamsen o papsen



Kram <3

2010-02-27 @ 14:41:54
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har faktiskt inte tränat på alla de här dagarna nu, så om det inte ger sig ändå får det bli en sväng till farbror doktorn.



Mamma och pappa hälsar tillbaka! :)

Kram <3

2010-02-27 @ 15:10:05
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0