Se där.

Se där, det tog ju ingen tid alls att svänga ihop den där korvstroganoffen bara jag tog mig in i köket. Dock utmanar jag er att försöka laga korvstroganoff utan ketchup. Ganska snart konstaterar ni att det blir en katastrof, grädde och korv är ingen hit. Som tur var låg det en tub tomatpuré och gömde sig i kylskåpet, annars vet jag inte hur det hade blivit med det där.

Nej, nu har mitt silvershampoo suttit i håret en total evighet, så det är nog dags att duscha. Sen blir det nog sängen för att tillbringa en stund på spikmattan. Jag är som sagt fortfarande trött, men det skulle inte förvåna mig om jag ligger där klarvaken klockan elva och funderar på det ena med det tredje. Det skulle liksom bara vara FÖR typsikt mig.

» Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Daniel :)

I princip det viktigaste på året :D Så då får Kungen se till att man får vara ledig :)

2010-02-16 @ 21:53:11
URL: http://danielhalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, absolut. Du får skicka ett personligt brev så du kan vara säker på ledighet ;)

2010-02-16 @ 22:09:40
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0