Riktiga kvinnor.

Det vankas finväder, med andra ord pimpling och korvgrillning. Igår värmde till och med solen i ansiktet, och det droppade från taken! Det enda som saknas är väl Jonas då. Jag har försökt med diverse hot hela helgen, och innerligt gått och hoppats att han skulle komma och överraskas som han alltid gjorde förut. Men jag vet inte, det är kanske sånt man slutar med när man varit tillsammans ett tag?

Som tur är har jag ju mammsen, idag vägrade hon nämligen att jobba extra. Inget jag direkt klagar på, och pappa kommer nog hem så småning om han med, men nu är han iväg och ser till så jag har något att göra i vår och sommar. Han hämtar hem ved, och travningen är ju som mitt uppdrag.

Som jag sagt förut, riktiga kvinnor travar ved! ^^

» Det finns blott en väg till lycka, och det är att upphöra med att bekymra sig över förhållanden som inte står i vår makt att förändra.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0