Relativt liten.

Jag kom på en sak, en fundering som kläcktes lite tidigare idag. Jag tänker inte bli vuxen, men däremot vill jag mer än gärna få bli gammal. Jag ser framemot att vara en sån där hipp tant som har tusen saker att göra och är mer upptagen som pensionär än som arbetande. Det måste betyda att det är möjligt att bli ett, två, tio och femtio år äldre, bli gammal - och skippa det här med att vara vuxen. Jag tror nämligen inte att det är något för mig. Nej, länge leve barnet i mig! För... om man lyckas leka sig igenom livets stunder, både de fina och framför allt de mindre fina, så borde det väl bli lite enklare? Ibland känns det som att det är knepigt nog som det är, fast jag än så länge ändå är relativt... liten.

» Små barn, små bekymmer - Stora barn, stora bekymmer?

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Daniel :)

Är det dina brillor? ^^ ;) Grym bild :D

2010-02-05 @ 22:33:46
URL: http://danielhalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, ajjemän, det är mina. eller inte ;) Pappsen var nog snäll och lånade ut dem x)

2010-02-06 @ 10:00:12
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0