Puuust!

Hade en lektion idag, matte i åttio minuter. Hade planerat in lite UF, men blellis was missing så vi får hoppas på nya tag imorgon. Det går alldeles för långsamt det här, tusen saker måste göras och vi måste komma igång nu.

Traskade hem och bytte om, trallade vidare mot Pace och ställde in crosstrainern på trettio minuter! Puuuuust! Jag lever än i alla fall, tro det eller ej. Blev väl där i en och en halv timme ungefär, sen följde Linis och Saris med mig hem. Jag och Lina åt tacoköttfärsröra med färska champinjoner och kidneybönor. Sara fick korv med bröd, hon äter nämligen inte så mycket annat. Hon blev så mätt så hon var helt röd i ansiktet när hon var klar, haha, det var lite roligt. x)

Ikväll händer det väl typ inget, jag ska duscha och slappa framför teven. Kanske det börjar bli dags att ta lägenhetsbilderna som jag svamlade om för ett par tre, (en hel del), dagar sedan. Ja, kanske det.

»  Kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.



♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: saris

jaa. måste ju äta upp allt när du bjuder på finmiddag ;)

2010-02-15 @ 18:19:55
Postat av: Jennifer

Ja jag menar det, korv med bröd bör inte försakas! x)

2010-02-15 @ 18:30:03
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0