Pussss på Er!

Äter lite räkor och ananas, åker lite tremil, sjunger lite melodifestival. Ja, högst aktivt för att vara en lördagkväll om jag får säga det själv. Känner att min kropp är helt förslappad, det blir ju typ.. fjärde dagen i rad jag inte tränat ett smack. Usch, riktigt trist.. 37,4°C, vad ska det vara för fesen skitfeber? Det skulle vara bättre att ligga däckad ett par dagar, det här känns ju helt meningslöst. Har lite svårt att tro att min "orginaltemperatur" skulle ha stigit med 0,4°C med, jag har ju alltid varit en stabil trettiosjukommanolla. Jaja, inatt ska jag sova bort det så jag är redo för en hårdkörarvecka på Pace till veckan. Det blir awesome! (y)

Förresten så verkar mina fina läsare ha extra mycket tid att läsa på lördagarna, statistiken har en förmåga att klättra lite extra då. Och det är självklart jätteroligt! :) pussss på er!

» Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår - att vinna eller förlora.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0