Planeringen sprack.

Jag kan inte det här med att planera. Kom hem från skolan vid tre och var ombytt och klar på gymmet vid halv fyra. Tidigare idag frågade Tina när jag trodde jag skulle komma till dem för att äta, och då tänkte jag att jag skulle dra till med lite extra tid så jag skulle slippa stressa. Jag sa att jag skulle komma vid fem, kvart över fem. Fem i fem upptäcker jag att jag varit på gymmet i en och en halv timme. Hoppsan. Men, tilläggas bör att jag klev innanför deras dörr elva minuter över fem, med andan i halsen - men fyra minuter till godo.

Ojojoj, jag har inte tid med det här. Jag måste dammsuga och sånt. Det är inte bara att hinna göra allt inför en födelsedag när man ska göra det själv.

Och jag vet att jag dammsugaren inte kommer igång av sig själv.. (Även om jag in i det längsta hoppades på det.)



» Det enda säkra, är osäkerheten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0