Över, avslutad och väck.

Herregud, jag borde inte sitta här. Mina planer att plugga gick inte som planerat och nu när det är panikplugg i sista minuten känns allt bara ologiskt och stressigt. Det jag faktiskt hade fått kläm på känns som ett minne blott, och av någon anledning förbereder jag mig för att en rullgardin kommer glida ner framför ögonen på mig imorgon när provet ligger där.

En sak är säker, om jag ska få in någonting mer av det här ikväll är det bara till att skippa all förståelse och rent av trycka in det. Mening för mening, begrepp för begrepp. Inflationens effekter, effekten av höga räntor, revalvering, ränteläget i omvärlden, obligationer, andrahandsmarknad, olika aktörer, finansiella tjänster, flytande valutakurs, valutans värde.... Herreherreherreguuud. Söv mig långsamt och låt mig sova. Imorgon är den internationella ekonomin över, avslutad och väck!!

» Vill man så går det. Jag ger mig fan på det, och kämpar.

♥         J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0