Om dina falska ord.

Måste väl slänga upp ett litet inlägg för Linas skull, hon är ju helt deprimerad eftersom det är typ andra helgen i rad hon inte ska ut och flänga på krogen, stackarn..

Jag har haft smygfeber i tre dagar nu, typ 37,5°C. Känner inte av den när det är så lite, och då är det asjobbigt att tänka på att jag nog inte ska träna. Undrar om det har något med smällen i låret att göra? Någon som vet om kroppen kan reagera med feber på en sträckning?

Stafetten i skidskytte verkar ju inte gå sådär kung, men bara för att Ferry är rätt snygg ska jag nog gå och kika på det sista av det nu. Här finns det hur som helst inget vettigt att skriva, om jag inte ska skriva en massa deprimerade tankar om dina falska ord, och det ska jag inte..

» Förändra sig kan ingen, men bättra sig kan alla.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0