Nitton stora år.

Visst är det väl förfärligt så fort tiden går. Jag var ju typ tio nyss, eller? Det är också sjukt skrämmande att jag har liksom minnen från tio år tillbaka i tiden. "För tio år sedan så..." Helt galet, i sinnet är jag knappt äldre än sju, hoppas jag.

Nu har jag precis varit ute och sprungit åtta härliga kilometer i ett helt fantastiskt väder. Solen skiner som tusan, och det gör jag med, för ikväll är det parthey för hela slanten!

Bara så ni vet, så är det på Lilla Vintergatan det händer ikväll! ;)

Kan bli dåligt med uppdatering senare, nu väntar duschen och allt annat sånt där som hör till. Och jag förstår att ni ser framemot bilderna från kvällen och natten, det gör nämligen jag med. x)

Jag hittade ett lite roligt ordspråk, och jag lovar att jag gör allt för att få folk att börja överväga saken. (y)

» Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.




♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0