Mitt impulsiva jag!

Ja, tro det eller ej men ibland kan till och med jag vara lite lite impusiv. Bad pappsen skjutsa mig till Ånge vilket han såklart gjorde, och nu sitter jag är i Timrå hos Jonas. :) Kände helt enkelt inte för att vänta med att ses en hel vecka till, så here I am. ♥

Måste bara hylla dagens människa, en helt fantastisk tjej på tåget! Vissa människor skulle det behöva finnas fler av. När vi åkt en stund började vi prata, och sen var det en konstant konversation tills vi klev av tåget. Tänk att en människa kan inspirera så mycket, bara genom en konversation på mindre än en timme! Hon skulle bland annat backpacka i Asien i höst, ensam. Jag ska nog försöka tänka på henne lite mer när jag gräver ner mig i mina egna illusionerade begränsningar.

Nej, nu vill jag inte sitta här mer, jag tror jag ska gå och ge Jonas en puss istället.

» Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0