Min älskade lilla Sony Ericsson.

Jag saknar min älskade lilla enkla Sony Ericsson!
Den kunde man byta ringsignal på hur man ville.
Den kunde man svara i med tumvanten på.
Den förlät mig till och med fast jag tappade den i toaletten..
Den gick allt att lita på.

Ja, jag är lite deprimerad. Vad är det som är så svårt med att bara synkronisera in lite nya ringsignaler? Dooh, hatar den här förbannade iPhonen. Det är ungefär samma princip som "de som inte kan köra bil ska inte köra bil", fast "förstår man sig inte på tekniska saker, ska man inte ha tekniska saker". sucksucksuck..

Det var tjusigt runt Kyrksjön idag.


Lite kallt om snoken, men skönt ändå.

» Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Cissi

hej! vet du vad, jag hade samma problem med att lägga in ringsignaler på min iphone, ett rent helvete faktiskt! därför ska jag tipsa dig om en sak som är så mkt lättare :) googla på iRinger, det är ett program som du laddar ner gratis för att göra om låten till ringsignal, och det är superlätt att använda. om söker på iRinger på youtube så förklarar dom där hur du ska göra :) lycka till!

2010-02-22 @ 20:43:35
URL: http://ceciliaanderson.devote.se
Postat av: jonas

Man skulle ha varit hos dig idag då, fixat iPhonen och hållit dig sällskap runt sjön <3

2010-02-22 @ 21:02:36
Postat av: Jennifer

Hej! Tusen tack! Dock är mina låtar redan konverterade, Jonas ordnade det i helgen eftersom han visste vad de ska vara i för format, och allt funkar för honom.. Konstigt det här, men jag hoppas det går att få till så småning om. Mobilens egna signaler är ju inte alltför roliga..

2010-02-22 @ 21:02:44
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, idag var du inte där du behövdes! <3

2010-02-22 @ 21:03:22
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0