Matbröd och allt.

Ju mer tid man har, ju mer får man att göra. Trodde jag skulle ha tid för rekordmånga inlägg här idag, men ack så fel jag hade. Var på gymmet strax innan tio, lullade på där i en och en halv timme innan vi gick upp på skolan för att äta lunch. Åt lunch, Lina kom, vi gick hem till mig, (Lina åkte skidor x), och här har vi gjort både det ena med det tredje. Matbrödet vi bakade har precis blivit klart, så när jag provsmakat den kanske jag slänger upp en bild och ett recept, om det smakar bra såklart.

Ah, de va väl typ det. Har aupairat lite också, det är liksom sånt man gör när Lina är här. Lagat mat har vi ju också gjort, kyckligt, vad annars liksom? ^^, Konstaterade idag att det är tur att Lina äter kyckling och gillar curry, annars skulle hon typ aldrig kunna joina mig under middagen.


»
Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0