Lönsam uppoffring.

Jag tror att det lönade sig att offra gymmet för att plugga, men det är allt för mycket kvar med tanke på hur jag ligger till tidsmässigt. Men någonstans brukar det ändå lösa sig, och det lever jag på för tillfället. Efter det här provet är den internationella ekonomin över, och det känns så makalöst himla skönt. Vilken befrielse det ska bli att lämna igen denna obegripliga bok, ojojoj.

Nu är det lite teve och slappning, och en sak är säker - jag ska inte skaffa tio ungar!

Dagens replik ur Familjen Annorlunda: "När han klippte sig blev han fulare än innan". Jag antar att man får höra sanningen av barn och fyllskallar.

» Motgångar får vissa människor att bryta samman, andra att överträffa sig själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0