Lite konstigt kanske.

Nu har jag kommit hem och fått  lite mat, så nu är jag nog inte lika gruvsam för kommande vecka. Visst, det finns ett par saker som hade behövt fixas innan imorgon, och det finns ett par andra saker att ta tag i under veckans gång. Men trots allt så är jag ju pigg och kry, liksom de flesta bland mina nära och kära. Så länge det är så, så löser sig nog det mesta.

Lite intressant, eller kanske konstigt.. Sambo åt upp min punschglass, har alltid misstänkt att han är av en lite säregen sort. Imorse hade han fått havregrynsgröt till frukost med, och han brukar föredra den med lingonsylt till. Även om han nu för tiden för det mesta är en riktigt sur gammal gubbe älskar jag min kisselimiss, det har liksom alltid varit han och jag.

Mammsens älskade älskade gogris, stilig som ingenting annat.

» Med lögner kan man kanske ta sig framåt i livet, men man kan aldrig vända tillbaka.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0