Ledig hela dagen.

Klockan ringde halv sju som planerat för att jag skulle hinna gå på Pace innan Staffans lektion började klockan halv elva. När jag gymmat klart ser jag att Staffan har ringt, och mycket riktigt var det som jag misstänkte - han var sjuk idag med. Det resulterade i att det bara var en lektion på schemat idag, och det ville ingen åka till skolan för. Jag fick snacka med Birgit och se till så vi slapp den lektionen med. Detta betyder alltså att jag klev upp halv sju för att göra det jag hade kunnat gjort hela dagen, träna.

Men trots att det är som det blev, så överträffade mig själv idag på gymmet, fast det var early in the morning. Stod på crosstrainern i en timme, fattar ni hur länge det är på en crosstrainer? Okej, det är ju förmodligen en timme, men på en sån maskin känns det som minst tre. Är i alla fall utomordentligt stolt över mig själv.

Nej, ta och göra nåt vettigt när man är ledig och allt kanske. Typ byta gardiner?! Tvättmaskinen har inte varit upptagen på två veckor, och är den ledig idag? NEJ! Självklart inte, så satans typiskt. Jag som skulle tvätta sängkläder för att slippa ta hem dem i helgen.



» Sanningen om sanningen, den gör ont. Därför ljuger vi.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: jonas

Du glömde att jag ringde innan klockan ;) <3

2010-02-18 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0