Lång dag.

Guud, det känns som det är dags för sängen snart. Klev upp fem imorse, åt lite för att sedan åka med pappa till Ljusdal. Kom hit vid sex, packade upp det nödvändiga och gick till gymmet. Kom hem lagom till hockeysammandraget, älskar när man får se alla mål inom loppet av en minut, istället för att slösa tiden på en hel match. (y)

Begav mig till skolan vid halv tio och hade dagens enda lektion, matte. Skulle behöva gå på matten igen i eftermiddag, men jag orkar inte hålla på och traska den där vägen fram och tillbaka flera gånger om dagen, det räcker med dit och hem x1 som trots allt blir cirkus fyrtio minuter totalt.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag ska handla, dammsuga, torka golv, lägga ut rentvättade mattor och bädda rent i sängen. Men sen då? Hmm, baka kanske? Hittade ett intressant recept på ett dinkelbröd för inte så länge sen, det kanske får bli något sånt. Solen är helt fantastisk, men jag kände inte för att promenera ensam idag. Och en springtur kommer inte på frågan, inte efter morgonens crosstrainerpass på sextiofem minuter. Kanske får bli Pace igen, lite senare, för some musclepump. Jaja, time will tell.

En aupairfamilj har addat mig som vän på facebook :o så nu vet ni det.

» Små ting påverkar små hjärnor.

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0