Korvstroganoff it is.

Uscha, jag blev visst inte så mycket piggare av kaffet. Typiskt, jag som hade tänkt laga morgondagens middag nu ikväll så jag kan träna i lugn och ro imorgon utan att behöva komma hem och äta middag jättesent. Korvstroganoff var det planerat, och det tar ju inte så lång tid om jag bara går och gör det. Men man ska gå och göra det också..
Hmm, klurigt det där.

Nej, faktiskt tänker jag ta mig i skinnet. Nu går jag och lagar korvstroganoff!

Och förresten så känns det lite tråkigt att Sverige har typ tre fjärdeplatser. Varför inte bara tre brons? Men, man kan väl inte få allt..

Vi har en hel del mil tillsammans vi.

» I didn't mean to get so close, and share what we did.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0