Korvgrillning och intervaller.

Vädret är fortfarande helt fantastiskt så nu är det dags för korvgrillning ute på sjön. Jag vet inte riktigt vad som tagit åt mig, men jag älskar verkligen grillad korv. Det är typ the one and only thing jag tänker på när det är fint väder och mysigt att grilla ute, hmm..

Kände inte för att springa idag, men som tur var körde Jonas iväg mig. Det blev ett intervallpass på tjugotvå  intervaller, och det var tjugotvå fler än vad jag trodde att jag skulle orka. Därför är jag nog värd en extra grillad korv idag, vilken tur man kan ha.

iPhonen funkar fortfarande, och jag har till och med fått iväg ett par till sms. Loppet är nog inte kört fast jag är en av de otekniskaste, (haha, minst tekniska), människorna som finns.

» Det räcker med missförstånd nu, vi behöver inte dem.

♥        J e n n i f e r .

Trötta ben, trötta ben. Dessutom fuskstretchade.. Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0