Kamerapromenad.

Har tillbringat större delen av dagen ute. Först blev det lite träning, körde ett intervallpass. Även om det tar emot så måste man försöka komma igång med lite konditionshöjande med, jag vill ju se att tiderna och orken förbättras, inte bara segheten.

När det var över och jag insåg att jag fortfarande levde bytte jag kläder för att ge mig ut på en promenad i den härliga solen och jag passade på att ta med mig kameran. Det är alltid lika synd att det är hopplöst att få med hur vackert det verkligen är när snön gnistrar av solen, och hur allt ibland kan vara extra tyst och lugnt.



Det blev djupt ibland. ^^

Om det inte vore för snön skulle det se ut som vilken högsommardag som helst.

» Att vara kvinna är en svår sak, eftersom det huvudsakligen består av att handskas med män.
♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0