Just typiskt.

Hade feber igårkväll, så jag bestämde mig för att inte ställa klockan och gå på gymmet imorse. Visst vill jag gärna träna på som vanligt, men dum är jag inte.. Hade tänkt satsa på att träna nu i eftermiddag istället, men tog febern igen för säkerhetens skull. Guess what - fortfarande feber.. Jag är inte så känslig för feber, märker inte av det förrän jag börjar närma mig 38,5°C eller så. Därför är det så frustrerande att inte känna sig hängig och ändå innerst inne inse att det är fruktansvärt dumt att träna när man uppenbarligen har nåt tjaffs i kroppen.

Jaja, vila idag - måste ju erkänna att det trots allt kom rätt passande då det här med plugget ska få sig ett uppsving. Mamma och pappa tyckte jag skulle skolka imorgon och åka med pappa hem idag, haha, inte många barn som har föräldrar som undrar om det inte är dags för lite skolk.. x) Men nej, det är bara fredag kvar, sen är det helg och då kan jag åka hem.

» Antingen så finner jag en väg, eller så gör jag en.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig! <3

2010-02-25 @ 15:22:02
URL: http://Weytomuch.com
Postat av: Jennifer

Tack, det ska jag! :)

2010-02-25 @ 15:29:23
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0