Jobb som syster och moster.

Har gjort mitt jobb som syster och moster för den här kvällen, det vill säga diskat åt Tina och bjudit Emma på en semla. Tina fick också en semla, och dessutom gjorde jag i ordning en matlåda till henne. Ibland är jag en rätt snäll syster och moster om jag får säga det själv.

Tror inte den här kvällen bjuder på så mycket mer, är väldigt trött men skulle vilja se skidorna vid halv tio. Hata att OS är i Vancouver, det hade väl kunnat vara i typ Europa? Jag har inget kvar att göra, varken duscha eller diska. Matteböckerna ligger så fint här bredvid mig, och jag tror de får fortsätta ligga där och se fina ut. Det är det de är bäst på nämligen.

I'm sittin' here all by myself, just tryin' to think of something to do.
Tryin' to think of something, anything, just to keep me from thinking of you.
But you know it's not working out 'cause you're all that's on my mind.
One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

Well I didn't mean for this to go, as far as it did.
And I didn't mean to get so close, and share what we did.
And I didn't mean to fall in love, but I did.
And you didn't mean to love me back but I know you did.

A Lonely September - Plain White T's

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ordning & reda på dig!... ;0)

(Tina har tur som har en så'n syster...)



kram

2010-02-18 @ 05:49:22
URL: http://Weytomuch.com
Postat av: Jennifer

Man får göra vad man kan :)

Kramar

2010-02-18 @ 12:57:29
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0