Jag trodde på det du sa.

Nu har jag en nystädad, ren och fin lägenhet. Är inte riktigt färdig, men jag har mer tid imorgon. Börjar inte skolan förrän halv elva, men våga inte tro att jag sover bort den tiden. Nej nej, seven o´clock ska jag klampa in i omklädningsrummet på gymmet. I och med att jag uttnyttjar tiden så effektiv blir eftermiddagen och kvällen väldigt lång, och då borde jag hinna en del. Fast egentligen får jag mer gjort ju mer jag har att göra och ju mindre tid jag har på mig, men känslan av att slippa stressa är trevlig i alla fall.

Kom precis på att jag inte har en endaste bild på min lägenhet. Hade jag haft tid och ork hade jag tagit några nu och lagt ut här, men det får kanske bli imorgon när jag har lite bättre om tid. Nu är det dags för duschen, och sen ska jag tillbringa lite tid på spikmattan innan det är dags för skönhetssömnen.

Jag hoppades så mycket, och jag trodde på det du sa. Än en gång måste jag ha haft så fel, och jag vet inte vad jag kan kalla känslorna annat än fullständig förtvivlan. Fullt frisk och helt levande, ändå ska jag behöva förlora dig - utan anledning?

» En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så kul att få följa dig på din blogg. Ja, det skulle va så kul om du lägger ut lite bilder på din fina söta lägenhet som jag hörde talas om så mycket. Har ju sett den utifrån men inte inuti.

2010-02-10 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0