Jag är lägre!

Middagen avrundades med en promenad, det känns verkligen att det går åt rätt håll när man kan gå ut klockan halv sex och ändå ha med sig ljuset på ett litet varv. Nu är jag inne i mitt mentala förberedelsearbete för att under en hel del tid framöver spöka in mjölksyra i Northugs ben. Jag säger som radioreportern förut idag: "Jag är inte så låg att jag inte unnar Northug en medalj. Jag är lägre! HEJA SVERIGE!" Haha, den lilla vitsen gjorde en stor del av min dag. Jag hoppas att Johan Olssons önskning går i uppfyllelse. Loppet ska vara avgjort innan upploppet, så inte den där förbannade norskens explosivitet som saknar beskrivning ska knäcka allt i dess väg vilket den annars alltid gör.

Nej, SYRA till Northug och medaljer till Sverige! Heja Heja Heja ! !

Jag saknar dig redan, pussss. ♥

» Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: jonas

Saknar dig med <3 men är mindre än 5 dagar kvar <3

2010-02-28 @ 20:42:01
Postat av: Jennifer

Ja, och då hoppas jag att det blir en heeel vecka myys! :) <3

2010-02-28 @ 20:58:33
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: jonas

Hela 9 dagar mys =D <3

2010-02-28 @ 21:59:21
Postat av: Jonas

Hela 9 dagar mys =D <3

2010-02-28 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0