Istället för en tjuga nötter..

Jag skulle gå på Coop och köpa lite nötter och så tills i helgen, men det var inte riktigt nötter jag kom hem med. Jag råkade nämligen bli 237:- fattigare på årets bokrea, och därmed även 3 böcker rikare. Jaja, råkar man ha en äkta passion för böcker, särskilt "kokböcker", så råkar man. Ofta man hittar en kokbok med Jamie Oliver för 99:- i vanliga fall liksom, neeej. Så ja, istället för en tjuga nötter så blev det ett par hundringar böcker. And I like it!


På med glasögonen, sen är det bara att läsa järnet.

» Lyft ansiktet mot solen så ser du inte skuggorna.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: jonas

Bra de så du kan laga nån mat åt mig ;P <3

2010-02-25 @ 22:18:15
Postat av: Jennifer

Som att jag inte redan gör det va?! ;) <3

2010-02-25 @ 22:24:46
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: jonas

Jo, men lyxig mat ;)

2010-02-25 @ 22:25:47
Postat av: Jennifer

Tjaa, tycker du en smoothie är lyxig så.. ;)

2010-02-25 @ 22:34:39
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0