Ifrågasätter mig själv.

Ibland måste jag ifrågasätta hur funtad jag egentligen är, för ibland kan man faktiskt undra var den sneda skruven sitter.. Det var ju så soligt och fint ute, så jag gick ut på en promenad all by myself. Problemet med promenader ensam och mig är att man får så fruktansvärt mycket tid att tänka. Ipoden gör ju inte saken bättre, men sådana där texter av bland andra Seconhand Serenade som stämmer mitt i prick med hur jag känner rätt ofta. Så går jag, och går och går. Och blir upprörd, upprördare, och till slut nästan arg. Så går jag där, fortare och fortare. Mer och mer besviken, inte alls sådär rofylld som man borde bli..? Nej, det här med ensamma promenader är nog inget för mig. Om man springer blir man trött och fokuserad på annat, det är mer vad jag behöver.

Nu har jag nyskurade golv, mätt mage av en mycket god middag, fina och rena mattor på golvet och nybäddad säng. Det sitter ju inte helt fel, särskilt inte med tanke på att det är hemluftsdag imorgon och jag kommer ha massa tid men inget att ägna den åt. Och ja, man får skolka från en friluftsdag när man är trea, det hör liksom till. (y)

Attans, nu hade jag glömt att jag kokade kaffe nyss. Hoppas det inte har hunnit blivit kallt. Och svar ja på den också, jag kokar mitt kaffe. Kanske gammeldags, eller snarare, totalt gammeldags. Men sen är det överlägset det godaste kaffet också, faktiskt!

Här hittade jag till Lina på Birsta i helgen.
Det var billigare än silvershampoo också Pussan!

 

» Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

♥        J e n n i fe r .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste sluta fundera så mycket!! ;0)

Ta hand om dig!, och akta så du inte förfryser näsan!....eller nå't...

Kram

2010-02-22 @ 20:50:19
URL: http://Weytomuch.com
Postat av: Jennifer

Må så vara, enklare sagt än gjort tyvärr. Och näsan tål, än så länge! ^^

Kram

2010-02-22 @ 21:00:01
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0