"Hur funkar det"?

Det här med bloggande gick ju lite trögt igår, men jag orkade inte starta datorn när vi väl kom till Ljusdal. Startade lite sent från Sundsvall, som vanligt. Jag hade föreberett mig för att plugga hela vägen hem, men istället blev det jag som fick köra. Eftersom polisen var ute när vi åkte till Sundsvall och Jonas glömde plånboken hemma ville han inte riskera de böterna, och det var väl i och för sig klokt.

Nu känner jag mig rätt seg, och man blir ju inte direkt uppiggad av alla de totalt värdelösa maskinprogram som går runt runt runt på teven så fort Jonas är här. Varför inte bara låte Greys snurra på lite fint i bakgrunden? "Hur funkar det?" på Discovery är ju aningens tungtittat ibland. (!)

Ikväll offrar jag gymmet för att plugga och det känns inte det minsta okej. Men man kan nog säga att det slutgiltiga betyget hänger på hur det går på det här provet, och då är det bara att ta sig i kragen och offra lite extra krut. Ska jag förtjäna det jag vill måste jag slita för det, I guess.

» Lappad vänskap blir sällan hel.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Hilde

bra jennifer, jag behövde dendär sista raderna..måste börja plugga jag med! helst nyss :)

2010-02-01 @ 19:53:19
Postat av: Jennifer

Det där med "helst nyss" känns igen lite för väl. ^^

2010-02-01 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0