Gruvsam.

Har varit till Elsa och fikat lite. Nu är jag så gott som färdigpackad och så småning om bär det av hemöver. Vet fortfarande inte riktigt hur det blir ikväll, men I guess time will tell.

Gruvar mig lite för kommande vecka, saker som måste bli gjorda, som det ständigt har skjutits på nu in i det sista. Som UF-mässan till exempel. Nu är det ungefär en månad kvar, och vi har inte planerat ett skit. Det gör att mina nerver kryper utanpå huden, och den här veckan ska det börja hända saker, annars kan vi lika gärna skita i att åka.

Snart är det sportlov, och att tiden fortsätter rusa iväg är fortfarande inget jag missat. Jag begriper inte, jag är inte redo för studenten! Usch, alla är värsta taggade, medan jag som vanligt bara är gruvsam. Måste nog gå in i någon annan slags livsfilosofi, hitta en inställning som är lite lugnare och mer lagom. Jag skulle nog behöva en pratstund till med den där tjejen på tåget. Det hade varit nyttigt.



» Misslyckandena är de bästa lärdomarna i livet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0