Ett ärligt nej.

Har haft Caroline på besök, jag begriper inte vad vi pratar om men tiden susar i alla fall iväg. Jag antar att det är det där vanliga, "allt mellan himmel och jord", men det är verkligen härligt att babbla bort en massa tid med någon som verkligen förstår och håller med om så mycket.

Jag har städat klart lägenheten nu, så jag antar att den är redo för att bli nergrisad imorgon. Börjar dock bli lite orolig för att min stekta 1,4 kg köttfärs inte kommer gå med till middagen då det kommer diverse återbud. Men det blir nog bra i slutänden ändå.

Jag saknar Jonas. Han kommer imorgon, men helst hade jag haft honom här nu, nyss!

Och appropå ingenting, imorgon fyller jag år inom ramen för tonårstiden för sista gången. Det är lite deprimerande. Men nu för tiden är det bäst att vara glad för varje år man får, uppenbarligen kan inget tas för givet.

» Ett ärligt nej är bättre än ett falskt ja, och det behöver uppenbarligen vissa lära sig.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0