En iPhone..?

Kvällen och natten var grym, roligt folk, singstar och lyckad utgång - bättre än så kan det ju inte bli. Vaknade halv nio i morse, pigg och kry redo för en ny dag. Det är så min filosofi ser ut angående den här berömda "dagen efter". Som jag avslöjat i ett tidigare inlägg tycker jag inte det finns någonting som gör det värt att förstöra en hel dag bara för att man festat kvällen innan. Enligt mig är det bara fjortisaktigt och onödigt.

Jag har fått mina presenter, och pappsen verkar ha höga tankar om mig. Jag har fått en iPhone. Fattar ni? Jag + en iPhone = ?!? Så om jag framöver inte svarar på sms eller liknande så är det helt enkelt för att jag inte ens vet hur man får en sådan där sakomojjäng att liksom ens lysa.

Sen fick jag en fjällvandringsryggsäck av mammsen, en riktigt stor en. Jag vet inte riktigt vad de menar, kanske att jag ska kunna bära mycket till midsommarfirandet. De har förmodligen tänkt ut det där noga. Fick ett jättefint vätskebälte av Jonas med, och en ny gymväska. Fick en rengöringstvål från Föllinge som verkligen är jättebra också. Av Mona fick jag ett jättehärligt underställ, och av Tina och Emma fick jag andra "bra att ha" saker. Måste säga att jag är makalöst nöjd, och med tanke på firandet är det nog en av mina bästa födelsedagar hittills. Tusen tack för alla fina presenter och gratulationer!

Sen vi kom hem har vi varit ute i det fantastiska vädret. Jag och Jonas gick en liten promenad på sjön, och sen spelade jag badminton med Emma och Tina. Egentligen fattar jag inte varför man bara spelar badminton på sommaren, under vinterhalvåret är det ju mycket enklare då det nästan aldrig blåser.

Som vanligt blev det så gott som inga bilder från gårdagen, men det finns i alla fall en halv bild på den oerhört snygga frisyren Lina gjorde på mig. Nu är kameran ute på vift, men jag lovar att de få bilderna som finns kommer upp så fort jag kommer åt dem. :)

» Jag trodde du tyckte jag var värd med än dina falska och fega spel.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du fick en toktrevlig och mysig födelsedagskväll!! :0)

kul!

...o du!....iPhone is THE SHIT!!!! När du väl greppat hur det funkar, är den överlägsen!



Än en gång, Grattis!! o all lycka med livet framöver!! ;0)

kram <3

2010-02-13 @ 17:42:49
URL: http://Weytomuch.com
Postat av: Jennifer

Ja, det var det verkligen! :)



Jag gör vad jag kan för att hajja upplägget med denna mojjäng, så småningom ska vi nog komma överens :)

Och tack igen!

Kramar <3

2010-02-13 @ 17:54:33
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0