Du försöker inte ens.

Njuter av att veta att jag är ledig imorgon. Ska träffa Saris på gymmet imorgon strax innan tio, det blir kanon. Sen ska vi gå upp på skolan enbart för att äta lunch, haha, enda dagen vi inte behöver gå dit x) Lite tjockisvarning där, men spagetti med köttfärssås är ju så mumsigt så att det blir värt promenaden.

Jag kan ju fortsätta på den här lite lätt deprimerade stilen som legat över bloggen i vissa stycken idag. Det gör så jävla ont att du inte ens försöker! Du ignorerar mig inför andra, du låtsas inte om att jag finns och någonstans vet jag att jag är värd så jävla mycket bättre! Ändå slösar jag tiden på funderingar och tankar, fast jag så uppenbart förstår att du helt enkelt inte vill, inte orkar bry dig. Som sagt skulle det vara enklare om du kunde ha lite stake och säga det rakt ut, annars är det så satans svårt att inte fortsätta försöka, att inte fortsätta hoppas.

» Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont!

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0