Det krävs ett sista ryck.

Solen kikade  fram en sväng, himlen var som en blå gloria alldeles här ovanför och jag passade på att pausa plugget och gå ut. Nu har jag pluggat X antal timmar, vet inte om det gör varken till eller från, men det kan ju inte bli sämre. Jag ljuger nog om jag påstår att jag är i gott mod över matteprovet, men någonstans känner jag något slags mod i alla fall. Som sagt, det är bara att ligga i. Det finns inga andra alternativ, och även om det finns det så är dem inte lika bra. Det krävs ett enda sista ryck, och det ska jag genomföra med glans!

Nu ska jag återgå till min djupa mentala sinnesstämning då jag övertygar mig själv om att jag kommer kunna förstå allt det här matematiska och logiska, det här var för att få en liten break åt hjärnan.

Minst lika clever som bilden antyder!

» Hellre en ärlig fiende än en lögnaktig vän.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0