Den mystiska stämningen.

Sweet Sunday, eller något. Det snöar. Det snöar och snöar och snöar. Och så snöar det lite till. Man får väl vara glad över att det inte är -30°C i alla fall, men vänta bara, nu när jag sa sådär kommer det säkert smälla till och bli snorigt skitkallt i natt.

Nu tänker jag faktiskt inte låtsas om att jag har någon smygfeber längre, för 37,2°C är inte feber. Det är inte ens smygfeber, det är bara töntigt. Så, härmed är jag friskförklarad från denna mystiska stämning i min kropp.

Idag ska jag och mamma baka pizzasnittar, också de till sportlovet i Gäddede. Jag ljuger inte när jag säger att de är sjukligt smaskiga, frågan är om det verkliegn kommer finnas några kvar om en vecka om vi bakar dem idag.. Jag är ytterst tveksam på den punkten.

Nej, nu ska nog Jonas få sig en pusss, här kan jag ju inte sitta och slänga tiden på ingenting.

♥  ♥  ♥

» Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0