Dagens I-landsproblem.

Dagens I-landsproblem nummer ett ; Folk på gymmet som vilar 90 procent av tiden, och ockuperar maskinerna i en evighet. Seriöst, tror de att de blir vältränade av att bara befinna sig i maskinernas närvaro? Nej, tacka vet jag folk som faktiskt är på gymmet för att svettas och köra skiten ur sig, inte ska man då gå dit bara för sakens skull i alla fall. Inte för att det är mitt problem att de slösar bort tiden, men de sitter ju för guds skull i vägen!

Dagens hiss ; Blev klaaaaar med bokföringen del ett! (y) Det är typ helt underbart. Men nu har vi x antal timmar kvar med lönebokföring, så än kan vi inte fira fullt ut. Men man börjar ju skymta ljuset i tunneln i alla fall.

Åt middag hos syster ikväll, middag som mamma hade lagat och fryst in och som jag tog med mig. Men ändå, hon åkte ju på disken så rätt rar är hon ju ändå. Imorgon beställde jag kyckling med nån ihoprörd god röra, hon är hemma med sjukt barn så hon har gott om tid att få ihop något mumsigt.

Halv åtta hos mig, det är ju ett fantastiskt bra program det. Nu ska jag titta på det sista kvarten, även fast jag vet att ni tycker jag är tantigare än tantig. Sen struntar jag ju blankt i att ni tycker det, så då gick det ju jämnt ut. ^^

» Vägen till startplatsen är den längsta.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0