Dagens bilder.

Min lediga dag tog jag till vara på ;


Blommorna fick sig en dusch (:


Gardinerna blev bytta. Märker varenda gång jag ska stryka gardinerna att min lägenhet har fruktansvärt många fönster för att vara en etta. Fem hela stycken närmare bestämt.


Maten blev typ awesome, fråga Lina får ni höra! Kyckliggryta med allt som fanns hemma (y)


Och det är nog vida kännt att visa lyckas mer än andra, har ingen aning om hur jag fick till det där. På något vis lyckades jag tydligen när mjölet skulle in i skafferiet.

Ja, det är ju roligt med lite "dagens bilder" ibland med.

» Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt när man får saker gjorda - när man ändå "får lite tid över" :0)

Kycklig grytan såg mumsig ut. Några tips?....



Ha en bra dag!!

2010-02-19 @ 12:47:46
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag stekte bara kyckligbitarna med lite salt och vitpeppar, sen hällde jag på kokosmjölk, vanlig mjölk och grädde. Gjorde en toppredning för att få det lite krämigare, och så i med färska champinjoner, wokgrönsaker "thai" och broccoli. Kryddade med ganska mycket curry, (är väligt svag för denna underbara krydda), lite ingerfära, lite chili och salt så var det kirrat och klart! :)

2010-02-19 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0